wtorek, 8 lipca 2014

Kong Air Dog Squeaker Bone

Wakacje pełną parą, upały nawet po 35 stopni. Dobrze,że wieczory są chłodniejsze to psiaki mogą się wtedy wybiegać. A jak już o bieganiu mowa to Ayra zawsze musi biegać z czymś, a dokładniej z czymś w pyszczku :).



Nasze nowe odkrycie to Kong Bone z serii Air Dog Squeaker. Tak naprawdę tą zabawkę kupiłam okazyjnie, ponieważ po pierwsze była w dość niskiej cenie (wiecie szaleństwo zakupowe itd., chyba każdy psi właściciel wie o co mi chodzi ;) ), po drugie Ayra lubi rzeczy które są piszczące i tekstury typu piłki od tenisa. 



Pies zakochany w kości, uwielbia ją memłać wieczorami,a także za nią aportować. Rozmiar S (10-11cm ) jest idealny dla psów typu sheltie, cocker spaniel itp. Myślę,że jednak dla yorka byłaby ona za duża. Jest lekka i dość daleko lata. Jedyną rzeczą która mnie troszeczkę zawiodła jest piszczałka.Minusem piszczałki jest to,że psiak musi się mocno postarać,żeby nią zapiszczeć. Jednak z drugiej strony ma ona  bardzo przyjemny,nie piskliwy lecz delikatny dźwięk. Wykonanie zabawki mnie jak i psiaka zadowala. Jest ona pokryta specjalnym filcem, który w przeciwieństwie do tego na zwykłych piłkach tenisowych nie ściera szkliwa na psich zębach . Jest wytrzymała,pomimo wielu podejść do zakończenia jej żywota przez Ayrę. Próby rozgryzania,wyszarpywania czegoś ze środka poszły na marne, ponieważ kość się obroniła i wyszła z tego nienaruszona.









Ogólnie rzecz biorąc, zabawka jest trwała, psiaki lubiące piłki tenisowe ja pokochają. Ogromnym plusem jest to,że nie ścierają szkliwa. Moim zdaniem kolejna dobra rzecz z firmy Kong, zdecydowanie warta swojej ceny.


Marka: Kong
Cena: ok.20zł w promocji, normalnie 28-30zł
Ocena: 8/10

5 komentarzy:

  1. Fajna recenzja :)
    zapraszam do nas, też kong zawitał :)
    miałaś propozycję testu zabawki od sklepu, czy sama z siebie kupiłaś i napisałaś? :)
    Pozdrawiamy ;) borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawkę kupiłam w zakupowym szaleństwie ;),ponieważ cena była moim zdaniem bardzo przystępna (zooplus.pl - POLECAM!) ;)

      Usuń
    2. Dzięki za info :)
      Chciałam taką kupić dla Piano :) on kocha piszczałki :)
      napisz mi jeszcze, czy ta zabawka 'pływa'? czy unosi się na wodzie?
      bo chciałam kupić coś niezatapialnego ;) do aportowania w wodzie
      pozdrawiamy!!

      Usuń
  2. Długo ją już macie w takim stanie? Zastanawiałam się nad kupnem, bo mają genialną piszczałkę, ale na pierwszy rzut oka nie sprawiają wrażenia najwytrzymalszych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawkę mamy od 4 miesięcy, Ayra nie należy do psów niszczycieli,więc może to i dlatego. Moim zdaniem co do wykonania to trudno się uczepić :). Myślę,że Westiemu również dobrze posłuży :)

      Usuń