wtorek, 19 sierpnia 2014

Bosch Fruitees mit Apfel


Smaczki z owocami? Tego jeszcze nie było. Jako,że Ayra lubi wszelkiego rodzaju owoce i warzywa postanowiłam się w nie zaopatrzyć. Do wyboru mamy 5 wersji : z jabłkiem, aronią, bananem. mango i rokitnikiem.


Zauważając je na sklepowej półce, pierwsze co mnie przyciągnęło to ogólny wygląd. Smaczki zapakowane w papierowo - plastikowy kubeczek o standardowej pojemności 200g. Grafika na opakowaniu jest świetna. Uroczy border, jabłka (nazwa zobowiązuje) i żywe kolory -  wszystko przemyślane. Za sposób otwierania opakowania daję tej firmie 10 pkt! Dlaczego? Otwarcie w postaci klapki, którą można wielokrotnie zamykać powoduje,że smaczki nie wietrzeją  oraz nie wysuszają się.


Co do samych przysmaków,to jestem zadowolona. Malutkie kosteczki +/- ok. 8mm (dla shelciaka super!). Ciemno brązowe, pół wilgotne (zaleta szczególnie przy agility) łatwo je połamać na mniejsze kawałki. Zapach - standardowy mięsno-zbożowy, lekko kwaśny.




Skład nie zachwyca,ale też nie pogrąża w rozpacz ;). Dla mnie normalny,choć nie ukrywam,że po tej firmie spodziewałam się troszeczkę więcej. Znowu zboża na pierwszym miejscu. Fakt, iż smaczki z owocami,a tych owoców tylko 4% w składzie akurat mnie negatywnie zaskoczyło,no ale nic na to nie poradzimy.


A co do smaku? Hmmm ... w sumie to chyba Ayrze posmakowały, ponieważ przy treningach agility, jak i przy sesjach z klikerem pochłania te smaczki jak żadne inne a to najważniejsze :).

Psi nos jak zwykle czujny :)
Podsumowując, fajne przysmaki do szkolenia z psem, ponieważ nie są suche i zwierzak nam się nimi nie zakrztusi. Ich wielkość też jest zaletą, ponieważ nie zajmują pupilowi dużo czasu,aby je zjeść. Jak dla mnie wszystko na plus.


Producent : Bosch
Skład : 4/5
Cena : ok.7,50zł - 9zł (zależy od sklepu)
Ocena : 7/10
Gdzie kupiłam? : Leopardus





4 komentarze:

  1. Świetna recenzja po jej przeczytaniu od razu poszłam do zoologa i ku mojemu zdziwieniu u nas te smaki są za 3.50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jeszcze niższa cena zachęca do kupna :) Teraz jest wiele promocji na te przysmaki !

      Usuń
  2. Dzięki Twojemu blogowi wiem co kupować dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, właśnie takie przeznaczenie ma ten blog,aleby pomagać w decyzjach :)

      Usuń