niedziela, 18 stycznia 2015

TOP 5 - internetowe sklepy zoologiczne

Dziś czas na zestawienie 5 najlepszych sklepów zoologicznych. Jako,że wiele osób zaopatruje  w nich swoich pupili postanowiłam,że warto sprawdzić, który ze sklepów jest najlepiej zaopatrzony, ma dość znośne dla nas ceny ;), a także jak szybko dociera do nas przesyłka.

Post potraktujcie z przymrużeniem oka, ponieważ te sklepy, które dla mnie są przeciętne, dla kogoś mogą być tymi doskonałymi - to normalne rzecz gustu ;)

Sklepy podzieliłam na 4 kategorie : karma, zabawki, akcesoria, pielęgnacja.                                       Oceniałam je w skali od 1 do 5, gdzie 1 to sklep doskonały ;).


KATEGORIA NR.1 - KARMA

Szczerze..., prawdopodobnie 2/3 z nas najczęściej zagląda do sklepów zoologicznych za dobrą karmą. Bezzbożowe, holistyczne, weterynaryjne itd.- rynek zasypuje nas ofertami.Wiele osób od rana do nocy przegląda oferty i szuka tej jednej najbardziej opłacalnej. Nie raz i mi zdarzyło się poświęcać zbyt dużo czasu na tego typu sprawy. 

1. zooplus.pl - tanio, opłacalnie, wiele ciekawych i nowych marek, fajne gratisy do suchych karm, szybka przesyłka, bezpłatny kurier od 99zł
2. telekarma.pl - ceny przyzwoite, szybka przesyłka, 
3. e-karma.pl - coś dla tych, którzy zaopatrują się w karmy holistyczne, naprawdę szeroki wybór wielu dobrych karm, bardzo dobre ceny, bezpłatna dostawa od 90zł
4. psiabuda.com,pl - ceny troszkę wyższe niż w pozostałych sklepach, mniejszy wybór karm - dostępne tylko typu :Acana, Brit, Josera, Purina, Royal Canin 
5. karusek.com.pl - ceny ok, przesyłka trochę długa, dobre zaopatrzenie


KATEGORIA NR.2 - ZABAWKI

Dla mnie temat rzeka. Jak już wiecie mam małego fioła na punkcie psich zabawek. Przeszukiwanie sklepów i wypatrywanie nowych okazji to coś co lubię. Tak, więc zestawienie poniżej dedykuję osobom, które również mają małe skłonności do tego typu szaleństw zakupowych.

1.psiabuda.com.pl - cud, miód, malina, ceny niewygórowane, ogromy wybór, wiele nowości, szybka przesyłka, zabawki wyglądają tak jak na zdjęciach.
2. toys4dogs.pl - najwięcej zagranicznych nowości, w ofercie zabawki firmy JW oraz ChuckIt!, ceny troszeczkę wyższe,ale rekompensuje nam to ogromy wybór produktów.
3. zooplus.pl - ogromny wybór znanych zabawek np. firmy Kong, świetne ceny, szybka przesyłka
4.www.facebook.com/zabawkiusa (zabawki z USA najtaniej) - ten sklep jest na razie tylko na Facebooku,ale już niedługo otworzą swoją witrynę internetową, ceny troszkę wg mnie wygórowane, jednak znajdziemy tam zabawki, których na polskim rynku nie ma  nawet możliwe,że nie będzie, zamówienia składane są przez Facebooka, co dla niektórych osób może być uniedogodnieniem.
5.animalia.pl - jeżeli szukamy zabawek firmy Trixie to jest ok, ale jak dla mnie za mały wybór jakościowo dobrych zabawek, ceny troszeczkę zbyt wygórowane, do nas przesyłka nie dotarła w dobrym stanie (ale może to tylko ewenement).


KATEGORIA NR.3 - AKCESORIA


Szelki, obróżki, smycze, każdy pies musi jakiś zestaw mieć. Gdzie szukać dobrych, jakościowo, nie przywracających cenowo o zawrót głowy akcesoriów dla psa?

1. ohmypet.pl - psy, koty, a nawet konie ! oboże, obrózki,smycze,szelki różnego rodzaju i kantary dla 4 kopytnych ;), świetne modele,wzory,kolory i kolekcje, bardzo dobre jakościowo - nie niszczą się zbyt szybko, wszystko możemy dobrać indywidualnie do naszego pupila, przesyłka trochę długa (ze względu na tworzenie obroży czy czego tam sobie zapragniemy).
2.zooplus.pl - znowu znany już nam sklep, dlaczego jest w każdej kategorii?? myślę,że ze względu na tak dobre zaopatrzenie. Jeżeli szukamy zwykłych obroży itp. to w tym sklepie mamy wszystko. W niedrogich cenach, z szybką przesyłką. Czego chcieć więcej?
3.psiabuda.com.pl - ogromy wybór, bardzo ładnych szelek i obróżek, smycze flexi w bardzo dobrych cenach, w tym sklepie znajdziemy nawet szelki samochodowe. Do tego super ekspresowa przesyłka.
4.www.facebook.com/modnakoza (Modna Koza) -  znowu jak ja to nazywam "facebookowy sklep", jednak projekty obroży wynagradzają tą małą niedogodność dla niektórych, obroże dla wszystkich (nawet kóz ;)), ceny i czas trwania przesyłki  w zależności od projektu, doskonałe wykonanie.
5.www.facebook.com/JagnieCraft (Jagnię Craft) - i kolejny sklep na Facebooku ;). Jak dla nas produkty są zbyt ordynarne (mała szyjka szeltiego ;)), a także nie sprawidziłyby się u nas z powodu podszycia. Jednak warto zapoznać się z oferta tego sklepu, bo a nóż coś upatrzycie.


KATEGORIA NR.4 - PIELĘGNACJA

Szampony, trymery, furminatory, odżywki - co zrobić,żeby nie dać się zwariować?

. zooplus.pl- wszystko co potrzebne znajdziemy nigdzie indziej jak w zooplusie ;) furminatory w baaardzo dobrych cenach, odżywki i inne preparaty znanych firm typu 8in1, Overzoo.
2. psiabuda.com.pl - naprawdę świetnie zaopatrzony sklep, wybór odżywek jak i szamponów po prostu mnie przerósł, każdy znajdzie tu coś dla swojego pupila. Kolejnym ogromnym plusem są kosmetyki dla psów wystawowych.
3.zwierzakowo.pl - super ceny, duży wybór, wszystkie odżywki i szampony, po prostu czego dusza zapragnie.
4.karusek.com.pl - średni wybór,ale nie jest najgorzej, ceny dobre, przesyłka szybka.  
5.domowypupil.pl - mały wybór,ale za to ceny są ok.

Podsumowując
Gdybym miała wybrać 2 sklepy, które w 100% spełniłyby wszystkie moje oczekiwania były by to zooplus.pl i psiabuda.com.pl. Zaopatrując się tylko w tych 2 sklepach moje zwierzaki mają wszystko to czego potrzebują ;)

Mam nadzieję,że ten post pomógł niektórym osobom na szybkie znalezienie tego czego potrzebują dla swoich pupili, a czas który w pewnym sensie zmarnowaliby na przeszukiwanie czeluści internetu, spożytkowali np. na spacerze z pupilem.


15 komentarzy:

  1. Moje ulubione sklepy internetowe to zooplus, zooexpres, e-pies, karusek i toys4dogs. I kiedyś lubiłam krakvet, ale po zmianach nie mogę się odnaleźć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zooplus i toys4dogs to nasze zdecydowani ulubieńcy :)

      Usuń
  2. my jak na razie tylko na zooplus, nie narzekam :)
    fajnie, że zrobiłaś taką listę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zooplus to bardzo porządny sklep, cieszę się,że lista się podoba mam nadzieję,że również się przydała ;)

      Usuń
  3. Jest wiele sklepów zoologicznych w sieci więc tak na dobrą sprawę każdy z nas wybiera ten gdzie mu się najlepiej robi zakupy. Ja bardzo sobie chwalę sklep groomerski https://sklep.germapol.pl/ i przede wszystkim tam kupuję akcesoria do pielęgnacji psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ale akurat w sklepach zoologicznych nie robię zakupów gdyż nie mam w domu żadnego zwierzaka. Jednak jestem wielką zwolenniczką kupowania przez internet i oczywiście bardzo chętnie oraz często to robię. Tym bardziej kiedy jeszcze jest opcja śledzenia przesyłki https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek to już wtedy wiem praktycznie wszytko o takiej paczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zwierzaka, ale również korzystam z dobrodziejstwa które dają mi sklepy internetowe. Podoba mi się fakt, że bez problemu można w nich płacić przelewami internetowymi. Tylko sama usługa SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/wplyw-nowelizacji-prawa-na-uslugi-sms-premium-czy-mozna-go-odczuc/ została najprawdopodobniej zmieniona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja niestety nie robię zakupów w takich sklepach gdyż nie mam zwierzaka. Jednak wiem, że sklepy internetowe można fajnie zautomatyzować https://www.sendit.pl/blog/automatyzacja-procesow-w-sklepie-internetowym i jest to oczywiście pożądane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żebyś kaczki żeńskiej oice gracie nie mielili.bo w karmie nie ma miesa.

    OdpowiedzUsuń
  12. A co ze sklepem www.groomer.com.pl? Też jest świetny. Dziwię się że nie ma go na liście

    OdpowiedzUsuń