niedziela, 9 sierpnia 2015

O wyprawie rowerowej ... zdjęć kilka


Jako,że długo mnie nie było, a ostatnimi czasy upały nie pomagają mi w pisaniu, dziś post z dużą ilością zdjęć. W zeszłym tygodniu kiedy termometry wskazywały 25-26 stopni ( tak w ogóle ma nastąpić ochłodzenie z 38 stopni na 32 ! tak bardzo szaleje ta pogoda ;) ) wybrałam się z Ayrą i rodziną na małą wycieczkę rowerową po okolicy. Pies szczęśliwy wybiegany, ja zadowolona z psa i z siebie,że przejechałam tyle kilometrów !





Taki piękny zachód słońca :)

A po wyprawie ... zasłużony odpoczynek

PS: Organizujemy nasz pierwszy koncert życzeń. Piszcie w komentarzach o czym byście chcieli przeczytać w niedalekiej przyszłości, czego Wam brakuje na blogu, a także czego jest możliwie za wiele ? 

3 komentarze:

  1. Ale super tereny macie :)
    Oj, wybrałabym się z chudełkiem na takie rowerki, no ale pogoda niezbyt sprzyja :)
    | thindogs,wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas są straszne upały i nie da się wyjść na więcej niż 30min, no chyba że o 4-5 rano..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właścicielem niesfornego psiaka i nie wyobrażam sobie wspólnej wyprawy rowerowej.

    OdpowiedzUsuń